.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گفتگوي يك استقلالي با شمال‌نيوز

كيانوش رحمتي هافبك نوشهري تيم استقلال تهران روز گذشته قراردادش را با آبي پوشان پايتخت به مدت 2سال ديگر تمديد كرد و پس از آن براي ديدار باخانواده اش راهي زادگاهش شد.

به همين منظور جهت آشنايي كاري قبلي باهماهنگي جهت انجام مصاحبه به سراغش دريكي از مناطق شهري نوشهر رفتيم.

ماحصل اين گفتگو بدين شرح مي باشد...

وي در خصوص قراردادش با استقلال گفت: روزگذشته باحضور آقاي نظري جويباري توافقات لازم صورت گرفت وپس از بررسي تمام جوانب امر قرارداد جديد با تيم محبوبم به مدت 2سال ديگر تمديدي كردم.

رحمتي در مورد ساير پيشنهاداتش گفت: به غير ازاستقلال ازصباي قم -ذوب آهن اصفهان -فولادخوزستان و...پيشنهاد داشتم.

وي در مورد دلايل افت فني خود در فصل گذشته گفت: من هم قبول دارم ترافيك بازيكن در پست من زياد بود و در معدود دقايقي كه بازي به من مي رسيد نمي توانستم شايستگي هاي خود را نشان بدهم و درچند مرحله نيز مصدوميتهاي زيادي داشتم و بر كيفيت بازيم اثر بدي داشت.
وي برنامه‌هاي خود را در فصل بعد چنين پيش‌بيني كرد: فصل بعد انگيزه زيادي دارم مي خواهم شايستگي هايم به همه نشان بدهم. حتما در فصل جديد رحمتي متفاوتي خواهيد ديد.

رحمتي در مورد سرمربي جديد استقلال گفت: به نظرم پرويز مظلومي پتانسيل آنرا دارد كه استقلال را به جايگاه اصلي اش يعني قهرماني برساند چون از ظرفيت تيم آشنايي كاملي دارد.

وي در خصوص وضعيت اسفناك شموشك نوشهر بيان كرد: ازطريق رسانه هاي هميشه پيگير هستم وضع فعلي خيلي وحشتناك است و بحران شديد مالي و مشغله هاي فراوان كادر فني و بازيكنان انگيزه هاي لازم را از شموشك گرفته و بر كيفيت بازي هاي تيم اثر سويي گذاشته است. اگر مسولان استان و شهرستان در3 بازي پاياني بي توجهي كنند چه بسا ممكن است به ليگ 2 سقوط كند و آن وقت تمام استعدادهاي نهفته فوتبال نوشهر و حتي مازندران نابود خواهد شد.
رحمتي در خصوص بازگشت به شموشك خاطر نشان كرد: بستگي به شرايط تيم شموشك دارد كه در چه ليگي بازي مي كند به هرحال دوست دارم در سالهاي آخر فوتبالم در شوشك بازي كنم و سالهاي پر افتخار شموشك دوباره احيا شود.
وي در پايان اين گفتگو اظهار داشت: من هم به نوبه خود از تلاش شما عزيزان اصحاب جرايد و رسانه در راه كمك به رشد و اعتلاي ورزش كشور و استان و شهرستان نقش اساسي داريد متشكرم.
مصاحبه از حسن خزايي پول


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.